Politi Ansøgninge

136 views
Hvad er dit RP navn?:Erik Hasseriis

Hvor gammel er du Min. 13 år?:27

Har du nogen erfaringer som Politi?:ja her være vi vicerigspolitidirektør på ukendtroleplay

Beskriv dig selv i IRL (Min. 50 Ord)?:min navn er Erik Hasseriis jeg er en glad dreng der elsker og være sammen med mine venner og min kone jeanettejeg bruger meget tid på og spil pc og gå turer er arbejdsløslige pt men håber på og få noget og give mig til elsker og se foldbold og handbold 

Hvad tror du selv du kan bringe til Politi korpset?:jeg er god til snakke med folk er god til og holde hovedet koldt er god til og gør hvad der bliver sagt 
tager mit arbejde seriøst

Hvorfor skal vi vælge dig? (Min. 50 Ord)Jeg vil gerne ind i Politi Da jeg gerne vil være polit igen og så er det en drøm og vel være en stor oplevelse for mig. jeg vel også ind da jeg ik gider og være medic eller civil mere jeg vel prøve noget nyt og tror politiet her i byen vel være et fedt sted. jeg elsker også hvad i laver og at i holder byen fri fra kriminelle og alle dem der bare er dumme og skulle skydes. jeg vel også vel være et fedt sted. jeg elsker også hvad i laver og at i holder byen fri fra kriminelle og alle dem der bare er dumme og skulle skydes. jeg vel også ind da jeg ser op til jeg og siden jeg hvar 24"da jeg begyndte med Rp"; vel jeg gerne være politiman .så jeg vel ind fordi jeg elsker Jeg og denne By/community fordi at jeg elsker at være politi og fange alle de forpuelede bøller det er fedt at være civ men det bliver man træt af på et tidspunk. jeg er også ved at være træt af at være falk. politi er generelt fedt og man smiler og har det sjovt med de kovlydige civilie så de syntes at man er mega nice istedet for det andet der. jeg syntes at det her er en fed server med et fedt map med en fed modpack, gode staff og alt det der sukkersøde noget 

Er du ind forstået med at du ALTID skal høre efter en ord ordnet?:ja

Skal vi vide mere om dig (Fx sygdomme osv)?:nej

Din underskrift:Erik Hasseriis

+1 Rigtig god ansøgning!

Stolt Moderator på RepexGaming! <3                                                                                                                                                     
                                                                             Vicerigspolitichef!    

jeg har altid ret!

+1 Rigtig god ansøgning!

Stolt Project Manager på RepexGaming! <3

jeg har altid ret!

RIGSPOLITICHEF Jack Limon 
https://docs.google.com/document/d/1SyexBtyUYE7tD1csjrglWYrTmBo0gnSMkCSC7FCztZA/edit

Reply